niedziela, 3 grudnia 2017

Blogmas 3 - Pierniki i kilka luźnych przemyśleń.

Witam!
Pierniki to na pewno jeden z wyjątkowych smaków Świąt Bożego Narodzenia. Dziś przychodzę z przepisem na świąteczne pierniki. Raczej z poleceniem przepisu ponieważ już rok temu go tutaj udostępniałam. Jednakże jest to wciąż mój faworyt. Jeśli jesteś zainteresowana jak wykonać pierniki, zapraszam tutaj. KLIK Oczywiście jak zawsze, zapomnę o zrobieniu pierników wcześniej i robimy je dopiero w grudniu. Powinno się je robić wcześniej aby miały więcej czasu aby stały się miękkie.
Powolutku atmosfera świąt się rozkręca. Wczoraj spadł pierwszy śnieg. Szkoda, że tak szybko zniknął. No ale cóż, może pojawi się znów na święta.
Cały dzisiejszy dzień spędziłam pracowicie. Kościół, lekcje. Muszę zrobić jeszcze bullet journal. Chciałabym w końcu ukończyć grudzień. Moje postanowienie aby pokazywać wam każdy miesiąc trochę mi nie wychodzi bo spóźniam się ciągle około tydzień... Miejmy nadzieję, że teraz szybciej mi się uda. Trzymajcie kciuki. Organizacja w tym miesiącu na pewno mi się przyda.
W ogóle uświadomiłam sobie dopiero teraz, że nie poruszyłam chyba jeszcze tematu chodzenia na kurs rysunku. Czy ktoś byłby tym zainteresowany? Nie, nie pochwalę się swoimi dokonaniami. Jeszcze. Raczej opiszę pierwsze wrażenia i sprawy organizacyjne. Pół roku temu mi przydałby się taki post. Co o tym myślicie? Do jutra!

4 komentarze:

  1. Świetne pierniczki.
    Ostatnimi czasy polubiłam wszystko, co nadaje smak temu zbliżającemu się świątecznemu czasowi.
    Chętnie bym się skusiła na jednego.
    Pozdrowionka niedzielne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam post o kursie rysunku, bo sama chcę w końcu na niego pójść;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym roku piekłam pierniczki - moje nie były tak piękne jak Twoje, ale to był mój pierwszy raz, kiedy je robiłam! :D

    OdpowiedzUsuń